Mhp Paleo Protein 946g

11900 Ft

Raktáron, 1nap

Timp de livrare: Raktáron, 1nap


Az MHP PALEO PROTEIN az aktív sportolóknak kifejlesztve a természet két legmagasabb biológiai értékű fehérje forrását egyesíti magában, a premium minőségű marha fehérjét és tojás albumint.

Várható kézbesitése 22, November 2017
SKU:00189. Gyártó: . Kategória: .

Termékleírás

Adagolás:Keverj 1-2 adagolókanál MHP MPALEO PROTEIN-t 3-4 dl hideg vízben és fogyaszd azonnal. Fehérje igényedtől függően fogyassz 1-2 adagot naponta!


Az MHP PALEO PROTEIN az aktív sportolóknak kifejlesztve a természet két legmagasabb biológiai értékű fehérje forrását egyesíti magában, a premium minőségű marha fehérjét és tojás albumint. Ez a kombináció kiemelkedően gazdag elágazó szénláncú aminosavakban (BCAA) és esszenciális aminosavakban, melyek kiemelt szerepet töltenek be az izmok építésében és a megterhelő edzések utáni regenerációban!

Az MHP PALEO PROTEIN egyike a legfejlettebb, legmagasabb minőségű fehérjéknek, ami ma a piacon kapható. Profi testépítők, verseny sportolók, funkcionális trénereknek és paleo diétázóknak kialakított olyan élvonalbeli formula, amely a legmagasabb minőségű források kombinációját egy pokolian finom ízvilággal tálalja!

 

Az MHP PALEO PROTEIN a legtisztább forrásokra épülve, csak természetes színezéket és édesítő szert tartalmaz, nem tartalmaz mesterséges adalékanyagokat, nem tartalmaz cukrot, laktózt, glutént és transz zsírsavakat! Az MHP PALEO PROTEIN így tökéletes és egészséges megoldás mindenkinek, aki a legmagasabb minőséget keresi a fehérjekiegészítés világában!

 

– Segíti a száraz izomnövekedést

– Gyorsítja a regenerációt és az edzés adaptációt

– Zéró laktóz

– Zéró glutén

– Zéró cukor

– Zéró mesterséges ízesítő és színezőanyag

 

 

A TUDOMÁNY A PALEO PROTEIN MÖGÖTT

Prémium minőségi marha és tojásfehérje

Az MHP PALEO PROTEIN olyan izomépítő fehérje kombináció, amelyben összhangban a PALEO táplálkozás alapelveivel, így a premium minőségű marha izolátum és a magas tisztaságú tojásfehérje tudományosan adagolt keveréke. A gyártás során felhasznált speciális hidrolizációs és izolációs eljárások a legmagasabb biológiai elérhetőséget garantálják, miközben a formula nem tartalmazza azon nem kívánt összetevőket, melyek e fehérjeforrások természetes formájában megtalálhatóak! A formula így nem tartalmaz, koleszterint és transz zsírokat! Ha a paleo táplálkozás híve vagy, vagy egyszerűen csak egy extra magas minőségű, glutén, laktóz és mesterséges

 

Háttérinformáció:

Ismertetés

Fehérje nélkül szervezetünk számára lehetetlenné válik új izomszövet létrehozása, a meglévő edzések utáni regenerálása, sőt, adott esetben még a meglévő megtartása is. Ez tény, és kész! Fehérje nélkül NINCS izom! Tudományos kutatások igazolták, hogy a sportolók és az átlagosnál aktívabb életmódot élők fehérje szükséglete nagyobb, amit igazán hatékonyan csak kiegészítők formájában tudunk pótolni.

A fehérjéket két fő csoportra oszthatjuk: növényi (szója, búza, rizs, …) forrásból és állati (tojás, tej, hús, …) forrásból származóakra. A fehérjék aminosavak láncaiból álló komplex vegyületek. A fehérjéket felépítő aminosavakat aszerint, hogy a szervezetünk más aminosavakból is elő tudja-e őket állítani vagy sem, ún. esszenciális és nem-esszenciális aminosavakra oszthatók. Azok a fehérjeforrások, melyek minden esszenciális, azaz a szervezetünk számára nélkülözhetetlen aminosavat tartalmazna a teljes értékő fehérjék, míg azok, melyek NEM tartalmaznak minden esszenciális aminosavat a NEM teljes értékű fehérjék. Sajnos a növényi fehérjék közül csak a szója és a búza az, amely teljesértékűnek tekinthető. A fehérjék osztályozására dolgozták ki az ún. biológiai érték (BV) fogalmát. Ezen az elképzelt skálán azok a fehérjék érnek el nagyobb pontszámot, melyeket a szervezetünk hatékonyabban, jobban képes beépíteni. A legjobb fehérjeforrások ezen a skálán a tejsavó és a tojásfehérje.

Melyik fehérjeforrás a számomra legjobb választás? Tej? Tejsavó? Tojás? Szója?
A választ csak az elérni kívánt célok ismeretében lehet megadni. Mint ahogyan minden autónak, a terepjárótól a Forma-1-ig megvan a maga felhasználási területe, amiben jobb mint a többi, ugyanígy megvan az előnye és hátránya a különböző fehérjeforrásoknak is egy-egy konkrét cél elérésében. Áltolános irányelvként elmondható, hogy a növényi fehérjék a fogyókúra, a szálkásítás folyamatában előnyösebbek, míg az állati eredetű fehérjék az izom- és tömegépítés időszakában. A legcélszerűbb kombinálni a különböző fehérjeforrásokat, pl. reggelire és edzés utánra egy gyorsan felszívódó tejsavót használni, napközben étkezések között egy lassú+gyors felszívódású fehérjékből álló kombinációt célszerűbb használni, míg vacsorára egy csak lassú felszívódású fehérjékből álló kiegészítő az ideális.

Miért használjuk

Az aktív életmódot élőknek (sportolók, rekreációs edzésekben rendszeresen résztvevők, fizikai vagy pszichikai megterhelésnek kitett egyének) a szervezetük megnövekedett fehérjeigényét a hagyományos táplálékokból (hús, tojás, tej) csak sok nemkívánatos anyag (zsír és/vagy cukor) bevitele mellett tudják biztosítani. Arról nem is beszélve, hogy a napi 5-6 főtt étel (sülthús, főtt tojás, túró) elkészítése mennyi időt vesz el. A fehérjekiegészítők kényelmes, egyszerű és mára már finom alternatívái egy gondosan elkészített, fehérjedús étkezésnek. A különböző fehérjeporoknak emellett számos egyéb egészséges hatása is van: a szójafehérje antioxidáns hatású, gátolja a rákos sejtek szaporodását, speciális összetevőin keresztül gyorsítja az anyagcserét, így kiválóan alkalmas fogyókúra alatti használatra, a tejsavóban található immunoglobulinok kedvező hatással vannak az immunrendszerre, védenek a gyulladásos betegségekkel szemben, stb.

Hogyan használjuk

Mennyiség: első lépésként meg kell határoznunk a napi fehérjeszükségletünket. Irányelvként elmondható, hogy egy testépítéssel foglalkozó egészséges felnőtt férfinak 2-3 gramm fehérjére van szüksége testsúlykilogrammonként naponta. Ez egy 90 kg-os egyén esetében 180-270 grammot jelent.

Időzítés: a fehérje kiegészítők a nap bármely szakában használhatók. Van pár olyan időpont, amikor kifejezetten előnyös vagy ajánlott a fehérjék használata. Az első a reggeli első étkezés. Az egész éjszaka éhező izomzatnak egy gyorsan felszívódó, könnyen emészthető fehérjeturmix egész napra szóló anabolikus lökést ad. A második az edzést követő étkezés (30-60 perccel az edzés után), amit a szakzsargonban “anabolikus ablaknak” is neveznek. Ez az időpont különösen fontos az edzés alatt kiürült glikogénraktárak egyszerű szénhidrátokkal való feltöltésében, és a mikrosérüléseket szenvedett izomzat aminosavakkal történő minél gyorsabb regenerálásában. A harmadik fontos időpont a lefekvés előtti utolsó étkezés, amikor az egész éjszakára szóló (lehetőleg lassú felszívódású) fehérjemennyiséget be kell vinni.

Szinergikusan erősíti a hatását

Néhány kivételtől eltekintve nincs olyan készítmény, amit kifejezetten fehérjékkel együtt kellene szedni. Az egyik ilyen kivétel a fehérjék emésztését, feldolgozását, felszívódását és beépülését segítő Aminogen™. Az Aminogen egy olyan fehéreszállító mátrix, amely segíti az aminosavak átjutását a felszívódási rendszeren, biztosítva ezzel a fehérjekészítmény tökéletesebb felszívódását. Friss kutatások azt is igazolták, hogy a tejsavó fehérje kreatinnal és szénhidráttal szedve a legjobb edzés utáni izomregeneráló ital.

Természetes előfordulása

Az élő szervezet számos szövetét fehérjék alkotják. Mint azt már említettük, a fehérjeforrások feloszthatók növényi és állati forrásokra, teljesértékűekre és nem teljesértékűekre, valamint osztályozhatók biológiai értékük (hasznosulásuk) szerint. A legfontosabb emberi használatú fehérjeforrások a húsok, a tojás és a tejtermékek. Növényeink is tartalmaznak fehérjét, de ezek a testépítők táplálkozásában nem játszanak komoly szerepet.

Esetleges mellékhatásai

Biztonság: a fehérje a négy makronutriens (fehérjék, szénhidrátok, zsírok és víz) egyike, mely nélkül az élet elképzelhetetlen. Ha nem visszük be rendszeresen a megfelelő mennyiséget belőle, nem csak az egészségünk károsodik, hanem életveszélyes hiányállapot (malnutricio) is kialakulhat. Ennek ellenére mégis meg kell említeni azt, hogy a nagy mennyiségű fehérje fogyasztásának egyes tudományos kutatások szerint lehetnek ha nem is káros, de kellemetlen mellékhatásai. A kivételesen nagy izomtömeg olyan mértékű fehérjefogyasztást kíván meg, ami már veszélyes lehet az emésztőrendszer, a máj és a vese működésére. Azt be kell látni, hogy a kivételes testalkat kivételes áldozatokat igényel.

Toxicitás: Nem ismert.

Tiltólista: a fehérje az életbenmaradásunkhoz szükséges makronutriens, semmilyen tiltólistán nem szerepel.

 

 

 

További információk

Kiszerelés

900g

Ízek

Csoki, Vanília

  1. feketeat
    5 / 5

    :

    A csokis ízesítésű ezidáig a legjobb, amit valaha ittam, kesernyés kakaó ízű, semmilyen emésztési problémát nem okoz. Alig habzik, gyorsan oldódik.

Írja le véleményét