Peak Vitamin D 180db

3250 Ft

Raktáron, 1nap

Timp de livrare: Raktáron, 1nap


Mennyiség:

SKU:56457477. Gyártó: . Kategória: .

Termékleírás

Mennyi időt töltesz a szabadban télen? Napi 5 percet? Akkor szinte bizonyos, hogy D vitamin hiányod van!

Magas dózisú D vitamin a kialakuló vitaminhiány megelőzésére, főképpen télen – létfontosságú vitamin a csont-, izom-, hormon-, ideg-, és immunrendszer működéséhez.

A vitaminok és ásvány anyagok az úgynevezett mikro tápanyagok, melyeket ellentétben a makro tápanyagokkal (zsír, szénhidrát, fehérje) energiaként nem tud a szervezet felhasználni, azonban építőanyagként szüksége van rá. A vitaminok és ásványanyagok a szervezetben szabályozóanyagokként működnek, tehát rengeteg életfontosságú folyamatban szerepelnek. Például a D vitamint a testünk nem képes előállítani, azonban alapvető fontosságú a szerepe, így azt a táplálkozással kell bejuttatnunk a szervezetbe.

Miért jó számodra a Peak D vitamin?

A D vitamin életfontosságú anyag, mely, mint prohormon is működik a szervezetben. A vitamin szintézise a napsütés hatására indul meg a testünkben, a bőrben. Ezért főképpen a téli időszakban, mikor kevés a napsütéses órák száma, a D vitamin szint az emberek nagy részében nagyon lecsökken. Ezt pótolni kell, mivel a D vitamin fontos anyag a hormonrendszer-, immunrendszer-, csont-, izom-, és idegrendszer normális működéséhez.

Miért ajánlatos nőknek és lányoknak?

A D vitamin hiány az emberek nagy százalékán igen gyakori. A modern városi életvitel, a mai élelmiszereink, a szabad levegőn való tartózkodás megkívánja, hogy D vitamint használj, hiszen szinte egész nap a munkahelyeden vagy az iskolában tartózkodsz és nem a szabadban. Ez a hiány fokozódik a téli időszakban.

A D vitamin keletkezése a napsütés hatására indul meg a testben, a bőrödben. Ezért főképpen télen, mikor kevés a napsütéses órák száma, a D vitamin szint az emberek nagy részében lecsökken. Ezt pótolnod szükséges, mivel a D vitamin fontos anyag a hormonrendszered, immunrendszered, csont,- izom, és idegrendszered normális működéséhez. 30 éves kor felett a nőknek kiiemelten figyelniük kell a megfelelő D vitamin bevitelre, hiszen a nők az idő előrehaladtával egyre inkább ki vannak téve a csintritkulás veszélyének.

Mit várhatsz el a D vitamin alkalmazásától?

Mint ahogy előzetesen említettük gyakori a D vitamin hiány az emberek nagy százalékánál. A modern városi életvitel, a mai élelmiszereink, a szabad levegőn való rövid tartózkodás megkívánja, hogy szedjünk D vitamint, hiszen szinte egész nap a munkahelyen vagy az iskolában tartózkodik az átlagemberek nagy része. Ez a hiány fokozódik a téli időszakban.

A étrend-kiegészítőként szedett D vitamin segít a hiány megelőzésében, és így a különböző hiánybetegségek kialakulásában. A hosszan tartó D vitamin hiány elégtelen csontkeménységet, fáradékonyságot, és további alacsony teljesítőképességet eredményez.

Ha kevés ideig tartózkodsz a szabad levegőn, napsütés nem ér, vagy keveset, akkor a D vitamin szedésével a hormonértékeid javulnak, az egészséges csont-, izom-, ideg-, immunrendszer működése normális marad, és számtalan betegséget előzöl meg.

Mi köze van a D vitaminnak a tesztoszteron szintedhez?

A “Clinical Endocrinology” című orvosi lapban megjelent egy vadonatúj tanulmány, mely arról számol be, hogy leszámolhatunk ezekkel a téli negatív hatásokkal egy kis D vitamin bejuttatásával a szervezetbe. A fent említett klinikai vizsgálat összefüggést tár fel a szervezet D vitamin készletei, és a vér tesztoszteron értékei között – ezt a tényt a Synlab kutatócsoportja állapította meg Heidelbergben.

A vizsgált csoportban, mely 2300 férfiból állt, kutatók azt állapították meg, hogy a magasabb D vitamin értékekkel bíró személyek magasabb tesztoszteron értékekkel is rendelkeznek.

A napfény elengedhetetlenül fontos a D vitamin termelődéséhez, ugyanis a legtöbb D vitamin
UVB-sugárzás hatására szintetizálódik, tehát a normál táplálkozással csak keveset tudunk bejuttatni a testünkbe.

peak_vitamin_dEbben a klinikai vizsgálatban a legmagasabb tesztoszteron értékeket a nyári, augusztus hónapban mérték, majd ősszel és télen ezek az értékek fokozatosan csökkentek, márciusra pedig elérték a legalacsonyabb lehetséges tesztoszteron szinteket a vizsgált alanyok szervezetében.

Nyilvánvaló hogy összefüggés van a test Peak vitamin d telítettsége és a szervezet tesztoszteron termelése között. A tesztoszteron értékek csökkenését lassíthatjuk szolárium igénybevételével is, de ehhez olyan szoláriumot kell választani, amely UVB-szolárium!

Amennyiben egész évben optimálisan feltöltött  Peak vitamin d raktárakat szeretnénk, akkor kerül szóba a D vitamin étrend-kiegészítő alkalmazása.

A D vitamin kiegészítők alkalmazásakor figyelj arra, hogy a legszürkébb hónapokban is maximum 10000 IU D vitamin mennyiségnek megfelelő adagokat fogyassz, majd a tavasz és a nyári napsütéses hónapok beköszöntével csökkentss a dózisokat.

Mindenkinek, aki a téli hónapokban fáradékonysággal, csökkent szexuális vággyal, erőtlenséggel, kedvetlenséggel, alvászavarokkal, téli depresszióval küszködik, érdemes elgondolkodnia D vitamin kiegészítő szedéséről, illetve esetleg a Peak vitamin d szintjének megméréséről.

Hogyan működik a D vitamin?

A D vitamin (cholecalciferol) valójában nem egy vitamin, hanem egy többszörös prohormon, és vitamincsoport, mely az emberi szervezetben a napsütés hatására szintetizálódik. A szervezeten belül a D vitamin a hormon calcitriol –á alakul át.

A D vitamin vagy a calcitriol jelentős szerepet játszik a kalcium háztartásban és a csontok mineralizációjában. De elengedhetetlenül szükséges a egészséges csont-, izom-, ideg-, immunrendszer működéséhez, tehát az izomzatépítéshez és a regenerációhoz.

A szakemberek számára is már tény, hogy a Peak vitamin d hiány egy rizikófaktor több súlyos betegség kialakulásában pl – autoimmun betegségek, fertőzőbetegségek, izomsorvadás, izomfájdalmak, magas vérnyomás, az agyműködés zavarai, szív és érrendszeri betegségek, rengeteg fajta rákbetegség stb. Összevéve magasabb a halálozási arány a D vitamin hiánnyal küszködő lakosság között.

A szervezeten belüli D vitamin szintézis mellett, a testünk hozzájuthat élelmiszerekkel is – ilyen a zsírosabb halak például. Több országban – sajnos kevésben Európában – a D vitamin az élelmiszerekben már mint adalék szerepel – ilyen a tej, ezzel a módszerrel a hiánybetegségek szinte az egész népesség körében elkerülhetőek.

A Peak vitamin d nagy dózisú D vitamin (2000 IU / tabletta), mely időkésleltetett formában van jelen, a szervezetben könnyen hasznosul.

Tartalom: Egy dobozban 180 db 500 mg-os tabletta. Nettó súly: 90 g

Fogyasztása: Naponta fél tablettát vegyél be sok folyadékkal (a tablettákat a közepén jelzett vonalnál kell félbe törni).

 

Peak D-Vitamin
Kiszerelés: Egy dobozban 180 db 500 mg-os tabletta. Nettó súly: 90 g
Különösebb tudnivaló: Ez a táplálék kiegészítő nem pótolja a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozást. A megadott napi adagolási javaslat a normális étrend kiegészítése. Gyermekek elöl elzárva tartandó.
Termékleírás: D vitamin tabletta.
Eltarthatóság: 2 évig – felbontás után száraz helyen kell tárolni.
Ajánlott adagolás: Naponta fél tablettát vegyél be sok folyadékkal (a tablettákat a közepén jelzett vonalnál tudod félbe törni).
Összetevők: Tölőanyag: mikrokristályos cellulóz és dextróz, cholecalciferol (4%), hordozóanyag: növényi olaj (keményített) és magnéziumsztearát, kötőanyag: Povidon.
Jellemzés: A D vitamin életfontosságú anyag, mely, mint prohormon is működik a szervezetben. A vitamin szintézise a napsütés hatására indul meg a testünkben, a bőrben. Ezért főképpen a téli időszakban, mikor kevés a napsütéses órák száma, a D vitamin szint az emberek nagy részében nagyon lecsökken. Ezt pótolni kell, mivel a D vitamin fontos anyag a hormon-, immun-, csont-, izom-, és idegrendszer normális működéséhez.
Vitaminok Napi adagolás NRV*
Vitamin D 25 µg (1000 I.U.) 500%
EAN kódok Kiszerelés / súly Íz EAN-szám:
Vitamin D 180 Tabs / 90 g /

Nincs még értékelés.

Írja le véleményét